Friday, 6 March 2009

Auckland Fish Market

Smlm akhirnya smp jgk kt Auckland Fish Market. Sj tringin nk jln2 sbb xpenah smp lg. Slalu Farid je yg g. So beli la ikn tarakihi sekor n baby octupos. Tu je yg blh beli sbb peti s ktaorg kt sini kecik...Xmuat pun nk ltk byk2 brg. Smtr nk tggu free shuttle bus, kta mkn dulu!

Hubby n rmbutnya yg trbaru hehehehe

Mkn fish n chip n mcm2 lg la mknan laut

So apa doNuT msk ikan tarakihi tu (pelik tul kn nama dia)? Kta grg dulu.

Grg ikn dlm priuk oven. Senang kn....heehehehe

Ikan yg dh siap grg

Jeng3...ikn tarakihi msk 3 rasa yg dh siap utk dibedal

4 comments:

Oyis said...

wah.. wajin nya masak... sedap nmpk ikan masak 3 rasa tu... dah x mabuk2 lagi ek? kita dulu masa peknen, sket habuk x rajin nk masak tih tih tih...

kita add dila ke blogroll kita eh?

hasyukor said...

waaaahhh..shedapnya ikan 2...ikan apa tu? nama pelik semacam jer...

doNuT said...

To Noris:
Hehehehe....dh jd fulltime hwife ni mmg le kene rajin msk. Kalu x, xde keje lak >:) skrg dh ok, alhamdulillah. kuat n aktif sket la nk msk, buat keje rmh n jln2 ;) blh2...no hal.

Kak Has:
Sib baik la rs dia sedap ala2 mcm ikan siakap. Sy main beli je janji ade rupa mcm ikan yg kenal :D Sini mmg pelik2 jgk nama2 ikan je. Taram je la :D

suezety said...

wahhhhhhhhhhhhh bagus sungguh! nyum nyum...